onsdag 20. mars 2013

Syk mamma

Nå har sykdommen inntatt undertegnede, og jeg er ganske sikker på at jeg jinxet det sykdomsfrie opplegget vårt i forrige uke da jeg skrøt av at Barnet bare har hatt to omganger med forkjølelse i sitt liv og ellers har vært frisk som en fisk. Jeg tar herved tilbake alt skrytet mitt. Sånn. Håper det hjelper, for snart er det påskeferie og dobbel ladning besøk av besteforeldre, og mora har slett ikke overskudd til å takle slektninger, barn, og sykdom på en og samme gang. Selvsagt er mannen på reise akkurat nå, så planen for dagen er å følge de råd jeg har snappet opp på diverse blogger for hva man gjør når man er syk og Barnet er sprellfriskt (heldigvis!!)  og stappfullt av energi, og satse på en ettermiddag og kveld dandert under fem pledd på gulvet, mens Barnet nyter godt av unlimited bruk av ipad og tv. Bare synd Barnet er for lite til å verdsette privilegiet!

Flere gode råd for aktivisering av barn mottas med stor takk! Nå skal jeg gå og synes enda mer synd på meg selv. Snufs!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Legg gjerne igjen en kommentar!